شاید اولین گام برای ساخت یک کسب و کار آنلاین یا تغییر و تحول کسب و کارتان به سمت دیجیتالی شدن، ساخت و راه اندازی یک وبسایت و بستری برای ارائه محصولات یا خدمات شرکت خود باشد. طراحی سایت عموما بر دو نوع استوار است:

  1. طراحی سایت اختصاصی

انتخاب یک طراحی سایت اختصاصی بسیار به فردی با تجربه و کارامد نیاز دارد. سایت های اختصاصی هزینه بر تر هستند ولی در نهایت خروجی که از آنها میگیرید چه بر اساس زیبایی ظاهری، امنیت و ... از سایت های وردپرسی بیشتر است. بر اساس تجربه اگر کار چاپی میکنید بهتر است که به سراغ طراحی سایت اختصاصی بروید.

  1. طراحی سایت بر پایه وردپرس

راحت ترین و ارزان ترین پلتفرم برای داشتن یک سایت زیبا، سبک و با قابلیت های فراوان، پلتفرم وردپرس است. در طراحی وردپرسی و تهیه قالب، اهمیت ویروسی نبودن قالب و داشتن کد های بهینه بسیار اهمیت دارد. همچنین برای تهیه یک قالب مناسب کمی باید دست در جیب کنید و با رعایت حق کپی رایت قالب مناسب تهیه کنید. چرا که برای سئو کردن سایت و بالا آمدن در صفحات SERP نیازمند رعایت حق کپی رایت قالب هستید.

بر اساس دو نوع طراحی که ذکر شد شما باید برای خودتان دودوتا چهارتا بکنید که میخواهید با سیستم قدرتمند ولی گران قیمت اختصاصی پیش بروید یا با پلتفرم وردپرس ساده، آسان و متنوع طراحی سایت انجام دهید. در نهایت آژانس های دیجیتال ماکتینگ و طراحی سایت معتبری در سطح ایران وجود دارند که میتوانند مشاوره کاملی به شما بدهند.

معیار های انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

  • سابقه کاری کارکنان مجموعه
  • تعهد و نظم در انجام پروژه و زمان دهی
  • کیفیت کار و میزان خلاقیت در مجموعه
  • هزینه انجام پروژه
  • داشتن نمونه کار های متعدد

در این مطلب میخواهیم بهترین شرکت طراحی سایت در ایران را بر اساس فاکتور های مختلف ارزیابی کنیم و به شما معرفی نماییم.smiley

دو شرکت برتر طراحی سایت

  • آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف

بر اساس سابقه کاری، تعداد پروژه های به نام، تعهد کاری و سبک طراحی خلاقانه، شرکت ایران وب لایف بعنوان یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت و سئو شناخته میشود. این شرکت پروژه های به نامی مانند طراحی سایت اختصاصی اکثر سایت های چاپی مانند چاپ کهن، سنترال چاپ، کوثر پرینت و ... | سئوی سایت هایی مانند دکتر عبیدی، فوراور ایران، سیناپکینگ، کارترزلند و ... | طراحی سایت های وردپرسی اکثر صنایع را در کارنامه دارد.

  • آژانس بازاریابی دیجیتال نوین

نوین مارکتینگ با سابقه بسیار بالا در عرصه دیجیتال مارکتینگ و دارا بودن پروژه های متعدد یکی از بهترین های ایران است. از لحاظ هزینه، به علت لوکس بودن این مجموعه، قاعدتا هزینه نسبتا بالایی برای طراحی سایت و سئو باید بپردازید.